1. אפליקציות לנייד מציעות התאמה אישית טובה יותר
התאמה אישית שואפת להציע תקשורת מותאמת למשתמשים על סמך תחומי העניין, המיקום, התנהגות השימוש שלהם ועוד. עם אפליקציות לנייד, קל לפנות למשתמשים עם חוויה מותאמת אישית. באמצעות כלי בדיקת A/B לאפליקציה לנייד, תוכלו גם לבדוק חוויות שונות עבור הלקוחות שלכם.
אפליקציות לנייד יכולות לאפשר למשתמשים להגדיר את ההעדפות שלהם בהתחלה, ועל פיהן לקבל תוכן מותאם אישית. אפליקציות יכולות גם לעקוב אחר מעורבות הלקוחות ואז להשתמש במידע כדי להציע המלצות ועדכונים מותאמים אישית למשתמשים. בנוסף הם יכולים גם לזהות את מיקומם של המשתמשים בזמן אמת כדי לספק תוכן ספציפי למיקום.
עם זאת, שיפור חווית המשתמש אינו המטרה היחידה שהתאמה אישית משרתת. זה גם יכול לעזור לשפר את שיעור ההמרה של אפליקציות. כאשר משתמשים מקבלים תוכן מותאם אישית, יש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה מכיוון שהוא מציע מגע אנושי – בניגוד לתוכן גנרי שנראה רובוטי או אוטומטי למדי. יש להם זיקה אליו ויותר סיכוי שיתחברו ויסתקרנו לגלות עוד.