fbpx

הפכו את האתר לאפליקציה

אנחנו בסטודיו בי וואן , מתרגשים לשתף אתכם בערך שיכול לקחת את החנות האינטרנטית שלכם לשלב הבא.

אנו מתמחים בפיתוח אתרים עכשיו גם יכולים להפוך את האתרים שלכם בוורדפרס לאפליקציות Flutter באיכות גבוהה.

אנו בטוחים ששירות הפיכת אתר לאפליקציה יוכל לעזור לכם להגיע ללקוחות חדשים ולשפר את חווית המשתמש הכוללת של הלקוחות שלכם עם פלטפורמת המסחר האון ליין שלכם.

למה כדאי לכם לעשות אפליקציה בנוסף לאתר האינטרנט שלכם ?

ישנם מספר יתרונות לשימוש באפליקציה במקום באתר עבור החנות הדיגיטלית שלכם, הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לשקול להפוך אתרים לאפליקציה:

איך אנחנו יודעים לעזור לך?

המרת אתר  וורדפרס לאפליקציית – Flutter

באמצעות כמה טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, פיתחנו כלים שיוכלו להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לאפליקציית Flutter באיכות גבוהה המותאמת אישית לצרכים הספציפיים שלך.
נוכל לעבוד ביחד איתכם בשיתוף פעולה הדוק ולבצע זאת יחסית, בזמן עבודה ממש קצר יחסית, ומבלי להיכנס לתהליכי אפיון ארוכים, זאת בכדי להבטיח שהאפליקציה תעמוד בדרישות העסקיות שלכם ותספק את חווית המשתמש הטובה ביותר ללקוחות הקיימים והעתידיים שלכם.

בנוסף להמרה של האפליקציה, אנחנו נוכל גם לעזור לכם לנהל את הלקוחות שלכם מקרוב יותר. אנו מציעים תכונות כגון צ'אט בזמן אמת והתראות בדחיפה כדי להבטיח שתמיד תישארו קרובים ללקוחות שלכם ותוכלו להגיב במהירות לצרכים שלהם.

איך זה עובד ?

תהליך הפיכת אתר לאפליקציה יתבצע על ידינו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של אפליקציות פלאטר Flutter  והאפליקציה תותאם גם למכשירי אייפון וגם לאנדרויד.
אנו מתחייבים שהתהליך עבורכם  יהיה סופר פשוט ואנחנו נעשה מצידנו כל מה שצריך עד שנביא את האתר שלכם למקום ולנראות הנכונה לעסק שלכם.
האפליקציות יהיו זמינות לקהל הרחב בחנויות גוגל ואפל סטור ואין צורך שתהיו אנשים טכנולוגיים!

אל תיבהלו! אנחנו לא הולכים לשנות שום דבר באתר שלכם. להיפך אתם לא תצטרכו אפילו כח אדם נוסף. להיפך, האפליקציה שלכם תמשיך לעבוד עם מערכת ההזמנות והאימיילים של הווקומרס ואתם תמשיכו לנהל את כל ההזמנות ממקום אחד אתר הוורדפרס שלכם. בשלב הראשון, אנחנו נוודא איתכם מה הצרכים שלכם באפליקציה, מה השימוש שלה ומה הפוטנציאל ומהם הדברים שנרצה לשפר.

בשביל לבנות את האפליקציה המדויקת והשימושית ביותר עבור קהל הלקוחות שלכם. בשלב השני, אנו ניקח את האתר שלכם ונבנה עבורו מערכת אינטגרציה שתמשוך בזמן אמת מוצרים פעילים, מחירים עדכניים, תוכלו אפילו לבנות מחירונים וקטלוגים ללקוחות מיוחדים וגם מחירון ללקוחות רגילים.

תוכלו לעשות שימוש בתכונות מתקדמות כמו התראות פוש שיופיעו ללקוחות בניידים בצורה של התראות במסך הטלפון הנייד לצד, וואטסאפ, פייסבוק וכל האחרים.
לאחר מכן נעלה את זה לחנויות האפליקציות של גוגל ואפל כך שלקוחות יוכלו להוריד.

למה כדאי לכם ליצור אפליקציה לעסק?

אנו מקווים שתשקלו את שירות שלנו להפיכת האתר שלכם לאפליקציה עבור המסחר הדיגיטלי שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך לקחת את החנות המקוונת שלכם לשלב הבא!

שאלות ותשובות

כן, לא תצטרכו לעשות שום דבר במיוחד. הלקוחות ישלמו באמצעי התשלום של האתר והם אפילו לא ירגישו הבדל. ברגע שהתשלום יתקבל הלקוחות יקבלו אישור הזמנה ואפילו חשבונית בדיוק איך שזה עובד מהאתר

ההזמנות יתקבלו למערכת המסחר של האתר וורדפרס שלכם הווקומרס וממערכת ההזמנות של האתר, הטיפול בהזמנות ימשיך להיות בדרך שאתם מכירים ולא תצטרכו ללמוד שום דבר חדש. בדיוק כמו שהייתם רגילים עד היום.

x
יש לך שאלה?

יצירת קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן