fbpx

וורדפרס ושופיפיי גב אל גב – יתרונות וחסרונות 2023

כשחושבים על הקמת חנות אינטרנטית חדשה בוחנים בד"כ את כל הפלטפורמות המובילות והנפוצות כיום. 

שתיים מהפלטפורמות הפופולריות ביותר כיום ב-2023 הן WordPress ו-Shopify. לשתי הפלטפורמות האלה יש את היתרונות והחסרונות שלהן, והבחירה באחת מהן תתאים בהחלט לעסק שלכם והיא תלויה בצרכים ובמטרות הספציפיות שלכם ומאוד גם בקהל היעד שאפיינתם לקראת האתר החדש ובעקבות ההיכרות שלכם עם התחום בו אתם עוסקים.

 

אנחנו נסקור כאן מקרוב את היתרונות והחסרונות העיקריים של וורדפרס ו-Shopify, ואם עדיין לא תצליחו להחליט מה טוב יותר עבורכם אתם תמיד יכולים לפנות אלינו לייעוץ מקדים לפני שתקבלו את ההחלטה . 

אנו נשמח לפתח עבורכם את המערכת הבאה שכם גם אם היא תהיה בוורדפרס וגם אם תבחרו בשופיפיי.

מה שמתאים לכולם לא בהכרח יתאים גם לכם !

היתרונות באתרי וורדפרס:

אפשרויות עיצוב והתאמה אישית: בוורדפרס יש לכם שליטה מלאה ויחסית נוחה על העיצוב וגם על הפונקציונליות של האתר. באתרי וורדפרס ניתן להשתמש בתבניות חינמיות או קנויות מוכנות מראש ובכל ערכת נושא או בתוספים רבים ומגוונים חלקם חינימיים וחלקם בתשלום ועל מנת  ליצור אתר ייחודי ומותאם אישית לעיצובים שתבחרו.

 

בוורדפרס הקוד פתוח: וורדפרס wordpress.org היא פלטפורמת קוד פתוח, ( להבדיל מ- WordPress.com שם המתכונת היא בדמי שימוש חודשיים ). מה שאומר שהקוד נגיש וזמין לכל מתכנת המעוניין בשינוי או בשיפורים. הדבר הוביל לקהילה גדולה של מפתחים שיצרו תוספים, ערכות נושא ומשאבים אחרים עבור הפלטפורמה.

 

וורדפרס ידידותי לקידום אתרים : בוורדפרס, באמצעות כמה כלים פשוטים שרובם חנימיים ניתן לבצע התאמות מהירות ויעילות למנועי החיפוש, מה שמקל על דירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

 

בעלות על האתר היא שלכם – בוורדפרס תמיד האתר וכל מה שהשקעתם בו יישאר שלכם תמיד 


אחסון חופשי ותלוי בכם.  בוורדפרס תוכלו לאחסן את האתר בקלות בכל מדינה שתבחרו ובקירבה אופטימלית לקהל היעד שלכם.  

חסרונות באתרי וורדפרס:

מורכבות: וורדפרס יכולה להיות  מעט מאיימת ומסובכת למתחילים, תצטרכו להיות או להחזיק מישהו שיהיה בעל ידע טכני ומעט היכרות עם Html או css לפחות כדי להשתמש בה ביעילות למתקדמים כדאי גם לדעת JavaScript.

 

תחזוקה ואבטחה: התחזוקה בוורדפרס היא עליכם! תחזוקה לאתר וורדפרס ועל מנת שתשמרו על האתר מעוצב ומאובטח תידרשו לעשות לעיתים תקופות עדכונים ותחזוקה שוטפים כדי להבטיח שהאתר שלכם יישאר מאובטח ושיפעל בצורה חלקה.


מגבלות בחנויות דיגיטליות: בעוד של-WordPress יש תוספים והרחבות לסחר אלקטרוני, הם אינם חזקים כמו תכונות בחנות הדגיטלית של Shopify.

יתרונות בחנויות Shopify:

שופיפיי בשונה מוורדפרס,  מותאמים במיוחד לחנויות דיגיטליות ולא לבעלי בלוגים ולפרסום מאמרים. 

 

חנות Shopify : מתוכננת במיוחד עבור חנויות דיגיטליות וסחר Ecommerce , והיא מציעה מגוון תכונות שיעזרו לכם לנהל את החנות המקוונת שלכם.

 

קלות השימוש: Shopify היא פלטפורמה ידידותית מאוד למנהלי חנויות וקלה יחסית להגדרה, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למתחילים וגם למקצוענים.

 

התאמות למנועי חיפוש SEO –
Search Engine Optimization מערכות של קוד פתוח גמישות פחות לאופטימיזציה ובחנות של שופיפיי ההתאמות הן יותר בהתאמות התגיות לגוגל ובתוכן המותאם לקידום. 


אחסון ואבטחה: Shopify דואגת לאבטחה ולתחזוקה בתמורה לתשלום דמי שימוש חודשיים כך שכל העדכונים השוטפים נעשים על ידם ואינכם צריכים לדאוג לזה בעצמכם.

החסרונות של Shopify:

התאמה אישית מוגבלת יחסית: בעוד ש-Shopify מציעה אפשרויות התאמה אישית, היא לא גמישה כמו וורדפרס בכל מה שקשור לעיצוב ול הטמעת פונקציונליות מורחבת.

 

דמי שימוש חודשיים: Shopify גובים עלות שימוש חודשית, שיכולה להצטבר עם הזמן.

 

בעלות על נתונים: ב- Shopify, אינכם הבעלים של האתר ושל התוכן והמידע שהשקעתם לייצר לאורך כל הזמן שהאתר קיים בפלטפורמה הזו. אתם תהיו מוגבלים לתכונות שהפלטפורמה מציעה.

 

קידום אתר אורגני – אתר בשופיפיי, המאוחסן בשרתי שופיפיי העולמיים גמיש פחות לאופטימיזציות למנועי החיפוש מאחר ואינו ממוקם על שרתים בישראל, ובנוסף למערכת הקוד הסגור יש פחות גמישות לשינויים ולהתאמות הלידה לצרכי הקידום. 


עלות הקמה חד פעמית אך עלויות לתכנות ולשדרוגים עתידיים מעט גבוהים יותר – מאחר ובשופיפיי הקוד של משתמשים בו לתכנות הוא Liquid ואין מתכנתים רבים זמינים המחיר השעתי לתחזוקה ולפיתוח גבוה יותר בהשוואה לזמינות ולתמחורים של מתכנתי וורדפרס.

למה כדאי לכם לשכור אותנו כמפתחי Shopify עבור האתר שלכם :

הניסיון שלנו: יש לנו ניסיון רב בפיתוח חנויות ובפיתוח אינטגרציות ל Shopify עבור מגוון עסקים, ואנחנו יודעים להפיק את המרב מהתכונות של Shopify.

 

אינטגרציה ויכולת התאמה אישית: אנו יכולים להתאים אישית את חנות Shopify שלך כדי לענות על הצרכים והמטרות הספציפיות שלך, וליצור חנות מקוונת ייחודית ובלתי נשכחת.

 

שירות ותמיכה: אנו מציעים תמיכה ותחזוקה שוטפים כדי להבטיח שחנות Shopify שלך תמיד תפעל בצורה חלקה ותייצר מכירות.

 

אופטימיזציה למנועי החיפוש ולקידום אתרים: אנחנו יודעים איך לייעל את חנות Shopify שלך למנועי חיפוש, כדי להבטיח שתדורג גבוה בתוצאות החיפוש ותמשוך יותר לקוחות.


לסיכום, גם לוורדפרס וגם לשופיפיי יש את היתרונות והחסרונות שלהם. בעוד וורדפרס ניתנת להתאמה אישית יותר, Shopify תוכננה במיוחד עבור מסחר אלקטרוני וקלה יותר לשימוש. אם אתם מחפשים פלטפורמה המציעה תכונות מסחר אלקטרוני חזקות ותחזוקה קלה, Shopify היא בחירה מצוינת. ואם אתם צריכים עזרה בפיתוח חנות Shopify, אנחנו כאן כדי לעזור.

שאלות ותשובות

כאשר אנחנו מדברים על וורדפרס org מדובר על קוד פתוח ומערכת לניהול תוכן ( CMS )  שניתן להוריד ולהשתמש בחינם מהאתר של וורדפרס, להתקין בכל ספק אחסון ולהעלות אתר לאוויר.
ב- org  בניגוד לוורדפרס  com – אין עלויות תפעול חודשיות שאתם משלמים לוורדפרס אבל כן יש עלויות תפעול שאתם תצטרכו לשלם חברת אחסון ולספק דומיינים (דומיין זה השם של האתר).

ניתן לראות כאן בקישור את עליות האחסון והתחזוקה של אתרי וורדפרס קום

https://wordpress.com/he/pricing/

 

איפה יש שרתים לשופיפיי

מעוניינים בפרטים נוספים ?
השאירו לנו פרטים

מידע נוסף שיעזור לכם לנהל את האתר טוב יותר:

תוסף קומקס וורדפרס
Comax api

קומקס שופיפיי ממשק סנכרון

ממשק קומקס שופיפיי Comax Shopify API App integration אפליקציה לסנכרון קטלוג והזמנות לקופות קומקס Facebook ...
לכל הפרטים
Security

אבטחת אתר וורדפרס – עשה זאת בעצמך 2023

אבטחת אתרי וורדפרס הינה חשובה ביותר לשמירה על האתר ועל התוכן שצברתם. 1.6 מיליון אתרי וורדפרס ...
לכל הפרטים
Shopify

למה לבחור בנו כחברת הפיתוח והעיצוב של Shopify?

תכנות והתאמה אישית: כל עסק הוא ייחודי ועם קהל שונה, אנו נוקטים בגישה המותאמת אישית ...
לכל הפרטים
x
יש לך שאלה?

יצירת קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן