fbpx

חנות אינטרנטית

המדינה מציעה לכם כסף !

הקמת חנות אינטרנטית ושיווק דיגיטלי בהשתתפות של עד 50% החזר על הוצאות ההקמה והשיווק. אתם קוראים נכון! באפשרותכם לקבל כסף בחזרה ממשרד התמ״ת להקמת חנות דיגיטלית.

אם יש לכם חנות אבל אין לכם אתר כדאי לכם לקרוא את זה עד הסוף

במסגרת התכנית לקידום עסקים של משרד התעשייה והמסחר, אם אתם עסק המעוניין להציע את שירותיו בחנות וירטואלית באמצעות אתר חדיש ומושך, יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולקבל עד 50% החזר מהמדינה.

המסלול לסיוע בהקמת חנות אינטרנטית
משרד התמ״ת והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מציעים מסלול אשר נועד לסייע בדיוק לאלה שרוצים להקים חנות אינטרנטית ועושים את צעדיהם הראשונים. המסלול מציע מענק של עד 10,000 שקלים להקמת חנות אינטרנטית ופרסומה ברשת. ליווי אישי, ייעוץ מסובסד והדרכה.
השירות ניתן באמצעות סניפי מעוף ברחבי הארץ ובאתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. הוא מסייע בכמה מישורים –
השתתפות כספית של עד 50% או 5,000 ₪ בהקמת מערך המכירות.
השתתפות של 50% או 5000, בהקמת מערך הפרסום והשיווק.
כמו כן, סדנה וייעוץ מוזלים, מאנשי מקצוע מנוסים אשר יעזרו לכם לעשות סדר בבלגן. כך שאם יש לכם רעיון ומוצרים מוכנים לשיווק, קצת חוששים אך רוצים לקפוץ למים, המסלול הזה הוא בדיוק מה שיכול לעזור לכם עבור נחיתה רכה. (וזוג מצופים שיעזור לכם לשחות בבטחה.)

אנחנו חיים בתקופה שבה האפשרויות גדולות יותר מאי פעם. פעם בשביל לפתוח חנות, צריך היה לשכור מקום, להוציא המון כסף על חשמל ארנונה ומים רישיונות ואישורים שונים מכיסוי אש, שילוט עובדים ועוד. בנוסף היו גם את הבירוקרטיה ולא מעט טפסים, בקיצור דרך חתחתים ארוכה.
כיום, בעזרת האינטרנט, כמעט כל אחד יכול להקים עסק או חנות מקוונת, בפשטות יחסית ובהרבה פחות כסף.
אם יש לכם חוש מסחרי מפותח או רעיון טוב שיכול להצליח והדרך לעשות זאת זה באמצעות אתר מכירות, תוכלו להוציא את הכישרון החבוי שבכם ולהביא את הבשורה הזו לעולם.
יש מגוון פלטפורמות אשר כל אחת מהן מתאימה לסוג ואופי מסויים של חנות או מוצר, ומגוון קהלי יעד אשר מחפשים להזמין ולרכוש את הדבר החם הבא.
אמנם הרבה יותר פשוט בימינו להתחיל, אך גם התחרות הרבה יותר גדולה וקשה, וללקוחות יש מבחר עצום ושפע של אופציות לבחור מבניהם. בנוסף גם עקב חוסר ידע ונסיון יש הרבה טעויות אשר יכולות להכשיל את קיומה של החנות – החל מתוכן ועיצוב חובבניים ועד חוסר מענה ללקוחות. כך שעל מנת להתבלט ולמכור כדאי לעשות את הצעדים הנכונים ולמקסם את הפוטנציאל הגלום.
יש כמה דברים בסיסיים בדרך להקמת חנות אונליין מוצלחת. הנה סקירה קצרה של חלק מהם:
תוכן
תוכן טוב ומשמעותי הוא אחד הדברים הכי חשובים בכל חנות אינטרנטית. תמונות איכותיות של המוצרים. טקסט – תיאור מוצרים אינפורמטיבי ומושך.
דפי מידע – דף אודות שמספר מי ומה אתם, שאלות ותשובות נפוצות, שירות לקוחות ועוד. התוכן הוא מה שהלקוחות שלכם צורכים וצריכים, ומייצג את מה שאתם יכולים להציע להם ולהיפגש איתם בדיוק במקום הזה.
עיצוב וחווית משתמש
כמו בחנות רגילה, הפן הויזואלי – איך החנות נראית, הוא הדבר הראשון שהלקוחות נתקלים בו. כך גם בחנות אינטרנטית. כמה דגשים:
-עיצוב אישי ואינטואטיבי: אפשר להשתמש בתבניות מוכנות אך חשוב שידברו את השפה המתאימה עבור המוצר שלכם. על חווית השיטוט באתר להיות זורמת נעימה ואינטואטיבית.
-חלוקה לקטגוריות: סדר והיררכיה בקטגוריות מכירה, שהלקוחות יוכלו להתמצא ולמצוא מה שהם צריכים בכמה שפחות זמן ובדרך הקלה ביותר.
– תצוגת מוצר: חשוב שהמוצרים יוצגו בצורה ברורה ומושכת, עם שם, תיאור ומחיר. אפשר לשלב וידאו או ביקורות גולשים.
שיטות ואמצעי תשלום
יצירת עמוד תשלום בחנות. כרטיסי אשראי – נוכל להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם לתחילת הדרך מבלי לעבור את כל חברות האשראי. או שתוכלו לבחור אמצעי סליקה אחרים כמו אפליקציות ושירותי תשלום כמו PAYPAL , אם זאת סליקה ישירה באתר או הפניה לעמוד חיצוני של חברת סליקה. PAYPAL הוא גם אמצעי תשלום פופולרי – אתם יכולים לפתוח חשבון עסקי באתר PAYPAL, ולקשר אותו לאתר/חנות שלכם.
פרסום
פרסום הוא עולם משל עצמו, אך במיוחד עבור חנות אינטרנטית, נוכחות ברשת היא מרכיב הכרחי. נוכחות ותוכן בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, מודעות ממונות, SEO … יש המון דרכים ואמצעים. כמובן שאפשר גם לצאת מהרשת אל העולם האמיתי. אפשר להתחיל בקטן ולהיות יצירתי, להבין מהי הדרך הנכונה ביותר עבור החנות שלכם.

אז אם נשמע לכם רלוונטי, השאירו לנו כאן פרטים ונשמח לחזור אליכם לפרטים.

x
יש לך שאלה?

יצירת קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן