fbpx

למה לבחור בנו כחברת הפיתוח והעיצוב של Shopify?

תכנות והתאמה אישית: כל עסק הוא ייחודי ועם קהל שונה, אנו נוקטים בגישה המותאמת אישית לכל חנות Shopify שאנו מפתחים. אנו עובדים יחד על הלקוחות בקשר הדוק כדי להבין את הצרכים והמטרות של החנות, ואנחנו יוצרים חנות מותאמת אישית שמשקפת את המותג שלכם כך שנענה במדויק על צרכי קהל הלקוחות שלכם.

 

הניסיון שלנו בפיתוח אתרים ואינטגרציות: לצוות שלנו ניסיון רב בפיתוח ועיצוב חנויות Shopify לעסקים במגוון תחומים שונים. אנחנו יודעים מה עובד ומה לא, ואנחנו משתמשים בניסיון שלנו כדי ליצור חנויות Shopify המותאמות להמרות ולהגדלת המכירות.

 

שירות ותמיכה: אנו מציעים שירותי תמיכה ותחזוקת אתרים שוטפת כדי להבטיח שחנות Shopify שלכם תמיד תפעל בצורה חלקה כך שאתם תוכלו להתרכז רק בלייצר ולהגדיל את המכירות. אנו זמינים לענות על כל שאלה או לעזור בהדרכה כך שיהיה לכם קל לבצע עדכונים ושינויים בחנות שלכם לפי הצורך.

 

אופטימיזציה למנועי החיפוש SEO: אנחנו יודעים כמה חשובה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לעסקים און ליין , ואנחנו פועלים כדי להבטיח שחנות Shopify שלכם תהיה מותאמת ומוכנה למנועי חיפוש. אנו משתמשים בשיטות רבות קיימות שפיתחנו לקידום אתרים וכדי לעזור לחנות שלכם לדרג גבוה  יותר בתוצאות החיפוש וכדי להניע יותר לקוחות אל החנות שלכם.

 

פיתוח אינטגרציה: אנחנו יכולים לשלב את חנות Shopify שלכם עם מגוון כלים ושירותים של צד שלישי, כולל ספקי תשלום, ספקי שירות משלוחים, כלים לשיווק בדוא"ל ועוד. אנחנו יכולים גם לשלב את החנות שלכם עם פלטפורמות מדיה חברתית, מה שיאפשר לכם להגיע לקהל רחב יותר ולהניע יותר מכירות.

האם כדאי לבחור ב-Shopify כ-CMS למסחר אונליין בישראל?

מסחר ממוקד און-ליין : Shopify תוכננה במיוחד עבור מסחר אלקטרוני, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים באינטרנט. הם מציעים מגוון תכונות רחב שיעזרו לכם לנהל את החנות הדיגיטלית שלכם, כולל ניהול מלאי, מעקב אחר הזמנות ועוד.

אבטחה: Shopify דואגת לאבטחה ולתחזוקה, כך שאינך צריך לדאוג בקשר לזה. זה כולל עדכונים קבועים ותיקוני אבטחה, כמו גם עיבוד תשלום מאובטח.

ידידותי למשתמשים: Shopify היא פלטפורמת מכירות ידידותית למשתמשים וקלה להגדרה, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור עסקים חדשים במסחר האלקטרוני. הם מציעים מגוון תבניות מעוצבות מרהיבות וגם אפשרויות לפיתוח עיצובים יחודיים בהתאמה אישית, המאפשרים לכם ליצור חנות מקוונת ייחודית ובעלת מראה מקצועי ושימושי.

Shopify App Store לשופיפיי יש חנות אפליקציות גדולה, המציעה מגוון כלים ושירותים של צד שלישי שיעזרו לכם לנהל ולהגדיל את החנות המקוונת שלכם. זה כולל הכל, מכלי שיווק ועד שירותי משלוחים ומימוש מבצעים ועוד.

תמיכה בינלאומית: Shopify תומכת בעסקים בארץ ובעולם, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור עסקים שרוצים למכור מוצרים או שירותים בינלאומיים. הוא מציע תמיכה בריבוי שפות, תמיכה בריבוי מטבעות ועוד.

עבור עסקים B2B, Shopify מציעה מגוון של תכונות והטבות שמקלים על ניהול והגדלת החנות המקוונת שלכם. שופיפיי מציעים גם אפשרות מכירה סיטונאית הניתן להתאמה אישית המאפשר לכם להציע תמחורים ומוצרים שונים ללקוחות הסיטונאות שלכם. זה יקל על ניהול מכירות B2B שלכם לעסקים ותוכלו להציע חוויה מותאמת במיוחד ללקוחות B2B שלכם.

בנוסף, Shopify משתלבת עם מגוון כלים ושירותים של צד שלישי המועילים לעסקים B2B. זה כולל תוכנות לניהול מלאי, תוכנות הנהלת חשבונות ועוד. האינטגרציות הללו עוזרות לייעל את הפעילות שלכם ולהקל על ניהול מכירות B2B שלכם.

כחברה לפיתוח אתרים  בShopify, אנו נוכל לעזור לכם להקים ולהתאים את חנות Shopify שלכם כדי לענות על צרכי ה-B2B שלכם. אנחנו יכולים לעזור לכם להגדיר את הערוץ הסיטונאי שלכם, לשלב את החנות שלכם עם כלים של צד שלישי, ולהתאים אישית את החנות שלכם כך שתשקף את המותג שלכם ותענה על צרכי הלקוחות שלכם.

 

אם עסק  ה B2B  שלכם בישראל או מחוצה לה, נשמח לסייע ולעזור לכם להגדיל את המכירות המקוונות שלכם עם Shopify. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הפיתוח והעיצוב של Shopify לעסקים B2B.

לסיכום, Shopify היא בחירה מצוינת לעסקים בישראל שרוצים למכור מוצרים או שירותים באינטרנט.
הם מציע מגוון של תכונות ויתרונות שיאפשרו ויקלו עליכם בניהול העסק ובהגדלת המכירות בחנות ה  Ecommerce שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הפיתוח והעיצוב של Shopify שלנו.

מעוניינים בפרטים נוספים ?
השאירו לנו פרטים

מידע נוסף שיעזור לכם לנהל את האתר טוב יותר:

תוסף קומקס וורדפרס
Comax api

קומקס שופיפיי ממשק סנכרון

ממשק קומקס שופיפיי Comax Shopify API App integration אפליקציה לסנכרון קטלוג והזמנות לקופות קומקס Facebook ...
לכל הפרטים
Security

אבטחת אתר וורדפרס – עשה זאת בעצמך 2023

אבטחת אתרי וורדפרס הינה חשובה ביותר לשמירה על האתר ועל התוכן שצברתם. 1.6 מיליון אתרי וורדפרס ...
לכל הפרטים
Shopify

וורדפרס ושופיפיי גב אל גב – יתרונות וחסרונות 2023

כשחושבים על הקמת חנות אינטרנטית חדשה בוחנים בד"כ את כל הפלטפורמות המובילות והנפוצות כיום.  שתיים ...
לכל הפרטים
x
יש לך שאלה?

יצירת קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן